@Saine

Tjoo. Sitter hos Saine just nu. Dagen har tillbringats på stan, mycket trevligt var det. Köpte lite små stuffs och en tröja, i like. Visar sen. Ett plus för underbart väder idag också, och så jäkla varmt!
Sen hann vi även med att sitta och klaga över hur fettiga vi var, och efter det gick vi och köpte godis. Haha! Och jag lyckades tappa mitt godispaket rakt i en vattenpöl direkt när jag kom ut ur affären, och den bara seglade iväg under vattnet, såg så JÄVLA FULT UT så vi bröt ihop av flabb. Haha, vi har alltid haft lite störningar jao.
Sen mötte vi Ida, och på tal om henne skulle ju jag och se på hennes volleyboll match ikväll, men det FAILAR stort, så kanske det inte blir av iallafall. Så då blir jag nog hemma bara, känner inte för att gå ut nånstans ändå så.
Skulle kunna ha bildbombat bloggen med Egypten bilder.. men kom på att det har jag ju redan gjort. BUHU.
Så vi får väl se vad det blir om det blir nåt, hehe.
Men det var det , hörs!


hahaha, vetefaaan vad detta är för bild men :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0