s-a-k-n-a

I love being a tourist!


Åååh, vad jag vill ha värmen och solen igen. :( Varför plågar jag mej med dessa egyptenbilder?

Hej. Alltså ehe. Igår tyckte jag och Saine det hela var en kul idé med bilderna. Nu undrar jag vad i helsike vi tänkte med. Så galet vackra bilder alltså!
Haha, men äh jag ångrar det inte. Det var värt det, med tanke på hur mycket asgarv vi fick. Dom bästa bilderna är nästan på Saines blogg, så kika in där med vetja, skadan är ändå redan skedd haha.
Jaja, idag är det söndag och grov ångest.
Ikväll ska jag iallafall vara med Saine, vi ska gymma (nej, inte på avancia) kanske basta och ÄTA APELSINER! Haha.
Annars vet jag inte riktigt. Orkar inte sitta med datorn hela dagen, får bara mer ångest. Går nog ut och går.
Ha en bra söndag (om det nu är möjligt, haha)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0