onsdag, 17:00

Tjoooooo. Lång dag idag. Vi hade nåt slags workshops sista 4 timmarna, hååhå. Men det var helt okej ändå. Skrev deckare och hade Laura Trenter som lärare.
På matten före kände jag mej typ helt febrig, usch. Hoppas det bara var tillfälligt.
Nu har jag iallafall träning snart, yeyey.
Och grattis till min Celinda 15 år idag! ♥ Kommer nog upp ett trevligt litet collage senare.
Efter skolan var jag med Saine ifall ni undrar. Trevligt. Åt smoothie med för lite socker (hehe) och köpte ett par härliga örhängen, ajlajk.
Men nu måste jag fara, men ni får ha det så bra!


Den är tagen igååår haha. Näe, som ni ser på hårlängden var det ett tag sen. Nästan ett år sen, omg vad tiden går! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0