Och jag kommer inte på en rubrik.

Godmorgon.
Har haft massa underbara drömmar hela natten. Eller iallafall halva. Befann mej vid långa stränder vid indiska oceanen.. Hehe, mycket ovanligt att jag drömmer om att resa bort. Jag saknar Egypten varje dag. Vad fan är det för fel? Jag måste ut och resa igen. Känner hur depressionen sänker sig över mej.. Haha.
Wellwell, igår kväll var jag somsagt på Saines teater med Ida. Den var nice, haha fyfan vad jag garvade!
Men det failade som fan när vi skulle ta våra platser, hehe.
Jaja, efter det stack vi till uncan. Det var väl helt okej, uncan är ju rätt sällan skitkul så, ehe. Men helt trevligt var det nog ändå.
Idag ska jag kanske vara med Saine. :)
Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0