jag är inte sådär jättelycklig över allting just nu.

Hej. Gosh vad slut jag är. Har suttit och jobbat med den förbannade matteläxan och blivit så förbannad på den att jag bara velat bränna den hundra gånger typ. Före det var det utvecklingssamtal. Bra på proven, men förjävlig på timmarna var omdömet. Haha, skojar, nej så illa var det inte, men alla sa typ att jag babblar på lektionerna. ÅH. Nu fan ska jag hålla käften hela jävla tiden så dom äntligen blir nöjda. Förlåt, mitt humör är uselt = likaså mitt språk, hehe.
Efter skolan var det nice iallafall, var med Saine. Vi gick till stan, hittade lite härliga grejer, men jag köpte bara en ansiktsmask. Sen käkade vi på hese, mums hoho. Tack Saine :) ♥
Nu ska jag CHILLA. Hör ni det, jävla läxböcker.
puss!


haha gaammal random bild, bara för att fira att jag äntligen hade mina converse idag! Våren är här! Ignorera snöstormen, hehe.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad härligt med vårskor! Jag vill ha bort ALL snö (åtminstone från gatorna, men helst allt) NU!!



Jag försökte också ignorera snöstormen idag, körde vårjacka när jag gick på lunch. Jag var tvungen att byta tillbaka till tjocka hemska vinterjackan nästa gång jag gick utanför dörren för att inte frysa ihjäl...



Jag minns att jag klädde mig jättetunt någon gång när jag var yngre och ville att det skulle bli vår, jag tyckte att vädret skulle tycka så synd om mig då så att det skulle bli varmt, haha! Jag tror inte det funkade :P

2010-03-16 @ 22:21:00
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Saine

haha , du verkade visst lite tveksam till Hesse haha ;) men du slukade allt snabbare än jag så att, vad har du att säga till ditt försvar? :D ne men, JAG HATAR OCKSÅ MATTELÄXAN, fittans rööööv. Kan ju inget känns det som, är jag dum i huvve?

Hoppas du blev glad när du såg att en liten kommentar hade slunkit ner i "nya händelser" ;)

puss, älskar dig <3

2010-03-16 @ 22:30:48
URL: http://saine.blogg.se/
Postat av: Malin

Hanna: Jaaaa jag vet, och jag håller med till 100 %! Hahhahahah, nä man ska inte utmana vintern egentligen ;D Hahah, bra tanke där! Ska testa ändå ;D Haha!

Saine: Hahah jooo (A) JAG MED, FYFAN VAD JAG HATAAARRRRRRR D: Haha naw, japp jag blev glad, tack för kommentaren min trogne muskot.

Puss, ily! <3

2010-03-17 @ 16:03:31
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0