Haha, alltså neeeej.

Hej. Humöret är på minus.. Eller hur fan man nu säger, inte fan vet jag.
Saine och jag sitter här och halvlipar över våra deppiga liv. Ååååååh, vad fail.
Allt är så jävla fail, haha. Eller nästan. Haha, ni skulle se oss, båda klagar över allt, och först lipar vi typ och sen börjar vi asgarva åt oss själva, haha!
Okej, nej. Inget har hänt. :)
Vi bara åååååååååååhhhhhh, och jag tappade ut all fetaost på golvet, och nu är jag övermätt, och vi vill bara ha kläder och vad fan ska vi göra på fredag, och neeeeeeeeeeeeeeeeeej.
Haha, alltså vi har grova humörproblem just nu.
Och jag måste CYKLA till dansen och somvanligt kommer jag slira, fyfaaaan.
Okej, detta är komiskt.
Nu ska jag snacka om dagen, den var kort och chill. Jobbade för en gångs skull på matten, det ni! Och på gympan hade vi massa olika sporter, det var rätt kul.
Efter skolan var jag till stan med Ida och Saine. Invigde mina solbrillor, nice.
Vi fikade och gick runt lite. Sen gick Saine och jag till mej och det var då det började gå utför. Ni vill inte veta.
Nu ska jag DANSA hela kvällen och det älskas! Och när jag cyklar(slirar) dit ska aaaaall fail rinna av mej!
Och imorgon ska jag vakna som en ny människa, fylld med glädje.
Haha, inget är ju egentligen fail, shit, jämför med stackars barn i afrika eller nåt, jag har det great.. Men jag oooorkar inte! Orkar inte vara nöjd. Fast jag är nöjd.
Alltså näe, förlåt att jag besvärar er med detta ytterst onödiga inlägg!
Imorgon tar vi nya tag!
Pusspusss


ta mej hit.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, dansar man så blir man alltid på bättre humör ;D

o sen så kmr ju alltid den lilla flickan o pratar med dej om vem du gillar o så xD

2010-03-24 @ 19:10:00
Postat av: Hanna

Haha, jag trodde nästan bilden var från sandstranden i Skeppsvik först :P

2010-03-24 @ 20:24:37
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, jag trodde nästan bilden var från sandstranden i Skeppsvik först :P

2010-03-24 @ 20:24:38
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Hanna

Oj, råkade visst trycka två gånger :P Nu ville jag bara säga att jag gillar din nya header! Hoppbilden är sjukt häftig!! (Kan du lära mig hoppa så där? :P)

2010-03-24 @ 20:27:01
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin

Sara: jaa eller hur :DD HAHHAHAH, ja suck alltså xD

Hanna: Haha, seriöst? Yeah :DD Hihi taaaaaack så mycket, vad kul att höra! Hahaha! :D

2010-03-25 @ 16:37:28
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0