arken

SORRY för ingen uppdatering igår. Hann verkligen inte.
Kan ju berätta lite om min första hela dag som 15åring nu istället.
Skolan var chill, gick från 9-2 så. Gillar skarpt våra berättelser från svenskan, speciellt älgen!
Sen fick vi betyg, och jag är nöööjd som tusan. Men inte fan kunde jag få en 9 i syslöjd denna period heller, VAD GÖR JAG FÖR FEL!? Förutom att jag hatar det? Haha.
Efter skolan var jag ner till stan med Saine, köpte tre smycken från kappahl jag har velat ha jättelänge, woho.
Men tröjan jag skulle få i födelsedagspresent fanns såklart inte kvar... ÅH. Jaja.
Sen gick vi runt lite, och efter ett tag stack jag hem, till bussen, till strandnäs. Dunderdans! Härla. Och jag fick så mycket flashbacks så jag bara ville gråta när jag hörde låtarna från öspelsinvigningen som vi dansade till. Finns inga ord! Jag älskade den tiden,fyfan.
Jappjapp, sen stod jag och väntade på bussen i en halvtimme, wehu. När jag kom hem duschade jag och fixade mej och sen åkta jag med ida till dinos! Vi skulle ha lite födelsedagsmiddag, tihi. Men det blev lite fail, så istället gick vi till arkipelag ist (!!) Haha! Nice som tuuuuusan. Och gott så inåt fan. Haha. Vi åt nåt slags laxrullader, gash vad det var gott! Vi rullade hem sen.
Tack Ia! ♥
Efter det stack vi till uncan, det var nog trevligt det. Var där resten av kvällen, sen hem och SOVA!
Nu känner jag mej underbart utvilad, hoho. Idag blir det dunderdans igen. :)
Ikväll kommer 3 av mina favoriter hit, Emme, Fredric och Emma :D
Gillas!
Ha det bäst!
puss


Kommentarer
Postat av: Hanna

Man fick vänta på maten i en timme på Dinos igår... Men sjukt gott var det, när man väl fick maten! Men sen fick man vänta en timme till innan man fick betala... Men om du går dit någon gång när det inte är smetat så kan jag starkt rekommendera "pasta dino"! :)

2010-03-13 @ 20:29:04
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin

Shit! Det var länge :O Okej, men vad nice att det var gott! Tack för det tipset, ska jag komma ihåg! :)

2010-03-14 @ 09:54:42
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0