Tjooo

Kom just hem från avancia. Var där med Saine, fan vad det var skönt att träna!
Yesyes, lite mer om dagen är väl typ att jag är meganöjd med biologiprovet, glad över gymnastikvitsordet och att jag och Saine fick kvarsittning. Bittert, när man skulle ha slutat lite över 1 annars. Men nu vart det ju inte så. Och tänk er mej och Saine på en knäpptyst kvarsittningstimme.. Vill höll på att dö av garv.
Yes, för övrigt känner jag mej rätt fundersam/ledsen/menändåglad just nu. Jag orkar inte tänka mer, låter all skit rinna av mej, struntar i allt och försöker njuta av sommaren istället. "Livet är så underbart när man är korkad, tom och glad" var det väl nån som sjöng. Stämmer fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0