Trevligt,

Heeeej på er! Kom nyss hem från en himla nice kväll.
Först var Ida och jag ut till Bomans, där vi måste kolla på när Oscar spelade fotboll, hehe. Vi friterades i värmen.
Sen for vi tillsammans med Janina och Saga till Lilla holmen. Där simmade Ida och jag, whoooah. Känns mycket kallare på kvällen, men vi överlevde det! Efter det for Ida och jag vidare till stranden vid Mariebad, och där spelade vi beachvolley med Pernilla, Ronja, Elisa, Hugo, Hanna och Daniel. Jessus vad jag skrattade, och failade! Gillar allas smidiga fall ner i sanden.
Sån grym sommarkänsla i såna här kvällar iallafall!
Imorgon är det fredag, galet skönt. Nu ska jag se lite på täväää.
Pusshej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0