Stereo love

   Våren -10s låt alltså! Ida och jag har drogat den ett antal veckor nu, tycker den är så jävla nice!

Idag var sista "vanliga" skoldagen. Fast vi hade bara en vanlig timme, hehe. Städade skåpen och sånt andra timmar. Haha, lika jobbigt som förra året, fyfan. Sen kom det nån snubbe och snackade massor om moppar. Han var riktigt rolig, jag skrattade ihjäl mej. Och vart liite avskräckt av det han sa, ska nog aldrig mer köra moppe utan vantar t.ex, hehe...
Sen sista timmen skulle åttorna och niorna få typ köra på en bana med hinder. Men jag och Saine tyckte det var onödigt och trodde det var frivilligt, så vi drog till lilla holmen. Då får vi höra att en lärare tydligen antecknat oss, och gett oss frånvaro (skolk?). Vet ni hur hårt jag skrattar om vi lyckades få kvarsittning IGEN på en vecka? Men isåfall får vi den i nian först. ;) Men så jävla typiskt oss isåfall..
På lilla holmen var det iallafall galet chill, somvanligt. Saine och jag har nått en ny humornivå. Det är att använda uttrycket "Jag har ingen uppfattning" och sen något eget, t.ex. Nu har jag INGEN UPPFATTNING om vad vi pratar om. Haha, antar att det är ingen annan än vi som förstår det roliga.
En annan sjukt kul grej var när jag skulle bära Saine tillbaka till våra handdukar, och när hon skulle hoppa upp på min rygg hördes värsta ljudliga smacket när hon träffade min rygg. Det lät så kul så jag stod där framåtböjd med henne på ryggen och asgarvade. Sen slog plötsligt min iPod på sig och började spela Abbas Money money money, och då var allt så sjukt random så vi dog av skratt!
Hehe, förlåt. Måste bara skriva ut lite av vår extremt märkliga humor.
Nu ska jag iallafall till stugan. Blir där till söndag. Kommer känna mej liite handikappad, men rätt skönt ska det bli ändå. Att bara steka och chilla och så. Ni får höra av er iallafall, för nu har jag en lånemobil! Alla nummer är dock borta, yeey..
Menatt, uppdateringen kommer vara usel. Men vi hörs på söndag iallafall! Ha en fin helg alla!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0