Inga engelsmän tack...

Alltså. Förstår ni hur SJUKT mycket jag har packat?! Och inte är jag klar än... Alltså, jag blir helt nervös och stressad över alla 3490852696354637596 grejer jag har och ska ha med. AAAAAH.
Men, måste ju klara mej ute på lemböte i nästan 2 veckor, så det behövs en del. Just nu vet jag inte riktigt min inställning till lägret.. Känner mej trött, vill helst ligga hemma och sola istället, men jag vet att det kommer bli skitkul där ute ändå!
En stor hake är att vi har massa dunderdans när vi är där. Två uppvisningar, båda för två lyxkryssare från bl.a USA. Det ni, hehe! Så det vill man ju verkligen inte missa... Men nu ber jag bara för att vi ska få tillstånd att åka från lägret, iallafall på en av uppvisningarna... Annars blir jag bitter, riktigt bitter.

Annars så har dagen spenderats först med Saine, vi låg och solade mest. Sen till mormor&morfar där jag åt middag. Haha på vägen dit hävde jag ur mej det smartaste jag nånsin sagt:
Jag: - Alltså jag skulle vilja åka på språkresa! Lära sig engelska bättre, och sen är det säkert andra svennar med så man inte behöver känna sig så vilsen.
Mamma och pappa: Jo, men du vet ju att det är fransmän, italienare och massa andra utlänningar där också.
Jag: - Ja, men det är bra! Men jag vill helst inte att det ska vara engelsmän med också, då känner man sig så dålig när man snackar mycket sämre engelska än dom....
Eh. Hahahaha. Förstår ni det fula? Vilken jävla engelsman åker på språkresa för att lära sig snacka engelska?! Haha.

Nu kom jag hur som helst nyss hem, och rusar nu runt som en iller och packar. Inbillar mej att jag har allt under kontroll. Hehe. Tror nog jag bloggar mer ikväll eller imorgon bitti. Men sen blir det inget förrän på torsdag om två veckor! Så bloggen blir stillastående. Fyfan vad trist, kommer tappa alla läsare.. Lova att ni kommer tillbaka när jag är hemma? Hehe, skoja.

Men ni får ha det så himla bra nu iallafall!
puss



Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha så kul på lägret! Det kommer nog bli skitroligt! Vi hade i alla fall jättekul och skönt på den tiden det begav sig! ;) (shit vad gammal jag börjar bli... det är snart 10 år sedan!)

2010-06-13 @ 21:40:51
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack, vi får hopppas det jo! :D Okej, det låter ju himla nice det! HAHAHAH, äääh ;D snarare jag som känner mej liten... haha :D

2010-06-13 @ 22:16:50
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0