I'm home

Hejs, nu är man äntligen hemma igen. Har ändå haft det nice på stugan, har i princip spenderat hela helgen i solstolen, med några undantag som att simma, promenera och äta, haha.
När jag kom hem såg jag ut som en troll, men efter en lång dusch känner jag mej äntligen lite mänsklig igen.
Nu väntar jag på att Saine ska komma hit, vi gör nog nåt kul. Känner att jag behöver ett av våra underbara/random/fula asgarv! Sen måste jag även hinna fixa en del konfirmationsgrejer, yeey.
Jaja, imorgon är det sista skoldagen i åttan, WOHO!
Nu kom Saine, men vi hööörs




Kommentarer
Postat av: mikaela

ååh. så fin blogg du har!:')

hur är det med dig då?:)

2010-06-06 @ 19:12:19
URL: http://mikaelaviiktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0