Har klippt mej




och det känns som att mitt hår är tusen meter kortare :(
Hatar ångesten efter ett frisörbesök!
Men nu är de slitna topparna gone och så har jag nån slags sned pannlugg? Eller kan inte riktigt avgöra vad det är, haha.

Annars så har jag varit med Ida idag. Fikat på Bagis, gått runt i affärer och glott lite på film. Nicenice.
Inatt sover jag hos Saine, gillas!

Förövrigt längtar jag till NY, typ det jag lever för. Vill bara bortbortbort. Och shoppa my ass off. Om man nu kan säga så, hehe. Nä, men längtar typ varje dag. Tre och en halv månad kvar nu då, HE HE...

Kommentarer
Postat av: emme

va fiint!! :D

2010-07-01 @ 11:02:42
Postat av: Malin

aaaaw, tack emme! :D Men njäänå.. ;P

2010-07-01 @ 11:16:27
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0