2a Juni 2010

Hejsan. Gårdagskvällen spenderades med finaste Saine. Vi hade en hel del humörsvängningar, kan man säga. Och ceppade något otroligt. Kastade oss ner på köksgolvet, skrek av skratt, jävlades med varandra, dampade och skrattade lite mer. Sen hade vi också lite terapi kan man säga. Skönt som fan att få ur sig alla problem. Verkligen.
Idag blir ännu en kort och chill dag, förhoppningsvis. Efter skolan ska jag och Saine till avancia, är så pepp på att träna nu. Nej, saknar inte alls dansen så jag dör.
Sen käkar jag middag hos farmor och ikväll är jag antagligen med Saine, haha.
Och just det, igår blev det officiellt SOMMAR! Nu kan årets underbaraste tid börja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0