YEEES!

Alltså, jag har har sagt det tusen gånger och jag säger det igen: Mitt liv är fan DANS. Jag skulle inte ha nåt liv utan den. I love it i love it i love it.
Dansgenrepet gick nog prima. Älskar att dansa på ip. Så stort och härligt och... gräsigt. Gräsligt. HA HA... Humor, mhm.
Men det var varmt som fan och man vart helt jävla slutkörd i slutet, hoho. Men PEPPAR för ikväll. Pepp är nog det bästa ordet. Så lätt att säga och så bra innebörd, haha. PEPP!
Förutom att jag kommer bli sjukt trött, min handled gör så ont att jag hade svårt att diska nyss och mina shorts kommer åka upp så ska det nog gå braaa. Heja gruppen! Och heja IFK, måste man ju skjuta in också. :)
För tillfället sitter jag vid köksbordet och har inget att göra. Eller jo, jag bloggar ju. Lagade nyss middag, vi har typ inget hemma så det fick bli pyttipanna. Som vanligt kryddade jag åt helsike för mycket, haha.
Nä nu ska jag försöka fixa mej lite.
Antingen hörs vi ikväll innan jag drar ut till stugan igen, eller så skriver jag imorgon.
Ha det bäst, och wish us luck! :)



Kommentarer
Postat av: sofia

GAAASH VAD NICE DET KOMMER BLI! Haha, för mig är det mycket.. jag som är ny (a) haha :D

<3

2010-07-03 @ 17:05:25
URL: http://sofiius.blogg.se/
Postat av: Malin

JOOODUU! Det var sjukt nice :D Haha, ääh, inte är du så ny längre ändå väl? :P <3

2010-07-03 @ 19:52:49
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0