Well, I kind of love it









Ericas bilder!

Kommentarer
Postat av: lisa

ååh, söt.

fasen vad du ser lycklig ut :)

2010-07-04 @ 23:59:42
Postat av: Malin

Hördu bonde, du kan va söt! :)

Haha, aaw, fan vad glad jag blev att det tydligen märks, trodde bara det var jag som såg det xD :)

2010-07-05 @ 10:19:55
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: lisa

haha, asså jag blir så glad när man verkligen ser hur lyckliga vissa är när de utövar sin sport/gör något de tycker om! det verkligen lyser om dig på den bilden :D



hahahah, så är det ju inte med mig precis.. när jag

kommer in på tevlingsbanan och rider igenom hoppbanan/dressyrprogrammet ser jag så sjukt sur ut på alla bilder! men jag är så jäkla koncentrerad så jag inte kan sitta och le ;)

2010-07-05 @ 18:20:52
Postat av: Malin

Haha, mm det har du rätt i! :D Härla. Hahah, aaaw tycker du det :D

Hahahahah, nåmen ääh ;D kan ju förstå att man måste koncentrera sig då! och på dansen så verkar man ju nästan dålig om man bara ser sur ut, så är det ju knappast med ridning! :D

2010-07-05 @ 18:53:23
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0