Kom nyss hem





Heej alla sötisar! Blir helt varm i hjärtat när jag kommer hem och läser kommentarer, det spelar ingen roll vad ni har skrivit, minsta lilla gör mej så jävla glad!♥
För övrigt så är jag då hemma från stugan nu. Igår när jag kom dit var det plittplatt på vattnet och supervarmt, så jag hoppade i plurret direkt, tvingade bror min att ta massa bilder, och sen satt jag bara på bryggan och soltorkade ett tag, så jävla härligt faktiskt!
Sen åt jag ihjäl mej och chillade. Idag har jag typ inte gjort nåt alls förutom att sitta på bussen hem.. Snart är det genrep @ WHA, gillas. Och ikväll, ca kvart i åtta dansar vi där. Ska ni på match, så köp godis eller vad ni nu ska ha i pausen FORT SOM FAN så ni inte missar oss. ;) Haha, skoja. Men nu vet ni, välkomna välkomna! Inte för att jag kanske direkt har rätten att välkomna er till en fotbollsmatch hehe, men skitsamma.
Vädret är lika underbart idag med, så nu ska jag nog dra mej ut och sola lite!
Förresten, känner ingen nervositet än faktiskt! Det här är ju inget jämfört med Öspelsinvigningen eller Skolmusik, men nervositeten brukar komma krypande ändå, oavsett publikmängd. Älskar pirret i magen, finns typ inget mer peppande! Okej, det där lät sjukt random.
Jaja, nu ska jag sluta sitta här och snacka skit. PUSSHEJ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0