Sthlm

Tjeeeena. Nu är jag hemma från sveariket igen. Har haft en himla fin dag med en himla fin vän. :)
Saine och jag har då fjollat runt, shoppat, garvat OCH träffat Kenza! :) Har bilder på oss tillsammans med henne, ni får se sen. Sjukt hur snygg människan är. Skjut mej.
Men hittade en hel del fint (även om jag SOM VANLIGT hade pengabrist). Bilder på det kommer också senare. Gillar att det var världens rea typ... överallt. Nu hade jag tänkt skriva att jag är trött och ska sova, men the truth is, att jag inte är speciellt trött. :) Sååå, hittar väl på nåt annat.
Förresten, lite om gårdagskvällen som jag inte har nämnt: När Saine och jag cyklade hem for vi förbi ett hotell. Man såg tydligt in i receptionen. Där sitter endast ca 4 pers. Och tre av dem kände man igen lite vagt. Den fjärde kände man tydligt igen. För det var Lars Winnerbäck. Coolt eller vad? Eller okej, kanske inte. Men vi vinkade iallafall till dom. :)
Sen när Saine och jag väl skulle sova igår så slirade det någge vettlöst. ÄNTLIGEN är vår älskade humor tillbaka! Låg vaken och kastade mej fram och tillbaka av asgarv typ. Underbart.
Jajja, har lite olika bilder som ska upp, men orkar bara inte nu, vi tar det imorn.
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anna johansson

hej Malin, ville bara säga att jag älskar din blogg, och jag har en fråga, kan du berätta om ditt senaste förhållande du hade ? Tack kram

2010-07-29 @ 09:34:18
Postat av: Malin

Hejhej, och först och främst TACK! Vad glad jag blir :) Meen, haha nej det tänker jag nog inte. Du får fråga irl isf. Kram

2010-07-29 @ 11:09:35
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0