Om helgen

Hello. Inatt gifte jag mej med Blondinbellas pojkvän, cyklade runt Åland och drack päronsaft. I mina störda drömmar såklart, haha. Var verkligen sjukt mystiskt, speciellt när jag skulle ha bröllop. Haha.

Annars, så är jag hemma nu. Känns verkligen som att det var tur att man inte var i stan idag, det måste ju fan ha varit sommarens hetaste dag? Jag tillbringade den iallafall på sjön, for ut till en holme och chillade.
Just nu sitter jag inne i mitt rum nu och försöker klura ut hur jag ska göra för att inte smälta bort här. Haha.

Lite bilder från helgen:













Kommentarer
Postat av: emme

åååh! lovely! can´t wait! :D

2010-07-12 @ 17:19:13
Postat av: Malin

Hihi :D :D INTE JAG HELLER! :D :D

2010-07-13 @ 10:03:07
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0