Första juli!

Heej gullen. Igår var det då dans mellan 18.30 och 20.00. Det var daaaamn wonderful! Vi komponerade två nya danser, den ena blir så jävla grym om vi lyckas med det vi måste göra i den, den andra är bara... HÄRLIG. :D
Men aj, mina ben är fulla av blåmärken efter att ha övat på första dansen. Vi ska rulla runt massa, kasta oss ner som ett X på marken och aaaj. Haha, men somsagt, om vi lyckas göra det bra på uppvisningen kommer det se så jävla grymt ut! ÄLSKAR DANS, ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR.

Sen cyklade jag tillbaks till stan med Saine och Annina. Fick ett telefonsamtal då som gjorde mej så jävla arg och ledsen att jag bara skrek rakt ut typ. Handlar inte om mej sen. Men fan, jag börjar bli orolig på allvar nu...
Hur som helst, sen stack jag och Saine till Lilla Holmen. Stod först på bryggan och dansade som fan, sen tog vi sats och hoppade i vattnet. Det var skönt som fan! Sen for vi in till stan där det visade sig vara lika dött som vanligt. Så vi for hem till Saine, där lite grejer hände som gjorde att jag inte somnade förrän 6 imorse. Var inte riktigt planerat, haha. Är risig som nån jävla dåre nu. Men nu ska jag iallafall i till stan och träffa Sofia. :) Nice nice. Och ikväll är det dans i tre timmar, peppar redan! Det blir underbart, fast jag kommer vara astrött haha.
Men nu ska jag börja dra, vi hörs hörni! puss på er


Kommentarer
Postat av: Sara

sv: TACK Malin :D o jopp de ska ja :)

2010-07-01 @ 13:21:40
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0