update

Tjaaa. Vädret höll sig ju inte sådär jättebra nej.. Hehe. Så istället för att fara till stranden med Saine som det var planerat, så stack vi till stan. Gick runt 100 varv, käkade glass och garvade. Och shitt vad turister det är nu alltså.
Nu är jag hemma och ska strax käka middag, sen kommer Saine hit. Vi tänkte dra till stan, och ja, vi vet att det är dött. Men vi funderar dock på att köra vår utmaning igen, och då blir det genast lite roligare. ;)

Så jo, det var väl det jag hade att säga.
Här kommer lite bilder på mej just nu, som du, ffridasmalin @ bdb kan sno som vanligt! Varsågod!

 

 

Kommentarer
Postat av: lis

har hon raderat den nu ? jag hittar inte när jag söker på den. bra isåfall (:

2010-07-05 @ 18:30:23
Postat av: Malin

Joo hon har tagit bort den! :D:D:D

2010-07-05 @ 18:49:57
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0