Trevligt

Hallå! Mina dygn fortsätter bestå av stan, sova, risighet, stan. Hehe. Igårkväll var iallafall riktigt jävla kul! Var mest med Saine, Janina och Hanna typ men sen träffade vi även finnar, spanjorer, ålänningar och en dansk! Haha, alla mycket trevliga. Tack för hjälpen också, speciellt Anna! Hehe. :)
Idag har jag sovit och hälsat på min faster. Nu gör jag ett tappert försök att risa upp mej (fyfan) inför kvällen! Sista rockoffkvällen nu då. Grymt trist. Hej tomma gator och händelselösa kvällar.... Nä, nu ska vi inte deppa.
Ikväll peppar vi iallafall för Sean Banaaaan! Med flera. Här ska det skakas rumpa! Sen lär det väl förmodligen slira minst lika mycket som igår också, hoppas det blir en kul kväll iallafall!
Och hoppas alla ni andra också får en fin kväll nu. :) Ses i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0