steker för fullt



Hellu! Sitter här och har ont typ överallt + en sträckt/överansträngd/allmänt skadad armbåge, men jag mår bra ändå! :) Idag har jag chillat och stekt 100%. Eller nä, har cyklat runt lite överallt också. Dock inte till Uffe på berget denna gång, hehe. Men till stan för att fixa lite grejer osv.
Annars har jag bott på balkongen. NICE. Det är varmt som bara fan idag, som ni kanske märker.
Går annars runt och sjunger på Hurricane och Waka Waka samtidigt som jag dansar för fullt, längtar tills imorn!
Ikväll sticker jag till stugan, sover där och sen kommer jag hem på dagen igen. På lördagkväll är det dansuppvisning @ WHA som gäller, sen tar jag bussen och sover på stugan igen. På söndag skulle vi typ ut med båten till massa places, och hälsa på lite folk och så.
Så där har ni min helg. Skriver kanske mera idag, annars gör jag det imorgon före uppvisningen!


Kommentarer
Postat av: Tonjaa

Då e ja inte ensam om att ha ont xD

Ja längtaar jättee mkt! :D

pepp som fan!

2010-07-02 @ 21:55:54
Postat av: Malin

Haha, bra att vi är två xD MHM, det blir så jäävla nice! :D:D

2010-07-03 @ 13:31:08
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0