Snack.

Hej sötisar! Är hemma från dansgenrepet nu. Det gick... sådär om jag ska vara ärlig. Haha, det gick inte alls bra kändes det som faktiskt. Det vart så trångt och allt vart rörigt. Men kul är det ändå, och jag älskar ändå att dansa. :) Hoppas det går bättre på söndag... Välkomna och titta då iallafall!
Nu sitter jag här och har skitvarmt och skrubbade (kan man säga så?) knän efter dansen. Haha, och ännu en jobbig grej är att när jag kom hem så tappade jag nyckeln ner  bland värsta buskarna nedanför vår veranda, så jag måste klättra ner i buskarna på brandstegen för att kunna hämta dom. Smidigt! Och ÄNNU en jobbig grej: Fick nyss ett mess, men så står det typ unidentified application eller nåt sånt,  och det gick inte att visa, och nu vart jag ju nyfiken som en jävla dåre på vad fan det var för nåt? Haha, vilka problem man kan ha.
Men att, nu ska jag duscha, äta (aptiten is back, woho) och sen cykla ut till Tvärsan och hänga lite med Saine, som för tillfället spelar in en film! :)
Och nu känns det igen som att jag bloggar så tråkigt, men tack ni som läser ändå,varenda en. Ni är bra ni.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0