Lördag, 17:17

 
HAHA, jag DÖR lite. Ofta man gick runt och såg ut sådär för ett år sen.. Häng mej...


Men att tjoo hörni! Igår kom då Ida hit och sov, vi låg och snackade massor. Bl.a lite minnen som dök upp, haha t.ex mörten, hopprepsdansen, och min hypernöjda min när jag hittade lite grejer... Haha, inte för att nån fattar det där, men det är mera för att jag själv ska komma ihåg det om jag läser bloggen senare.
Annars så sov jag över 10 timmar inatt, så jävla skönt! Dagen har sen spenderats chillande med Ida typ. Nu kom jag just ur duschen. Ikväll ska jag vara med Emelie och Fredric, GILLAS.
Har massor av bilder jag skulle vilja bildbomba med, men tror jag gör det imorgon. Fick ett sånt akut sug att se på Gossipgirl innan E&F kommer, haha! Så det ska jag göra nu. :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0