Lite om dagen.

Hallå! Sitter för tillfället med benet upphivat på databordet och stretchar för fullt samtidigt som jag bloggar, haha.
Idag har jag hunnit äta frukost, jogga och köra lite styrka. Jobbigt värre. Men med musik i öronen blev genast joggandet lite bättre iallafall. Hatar nämligen att jogga, men med musik på och stängda ögon springar jag inte längre, jag dansar. I mitt huvud alltså. Skulle ju vara lite stört om jag kom snurrande och hoppande på terränbanan, haha. Men hursömhelst, det är skönt som fan nu efteråt! Nu kom jag just ur duschen, och sitter som sagt och försöker stretcha för fullt.
Snart kommer Emelie och Fredric hit, det bli niice. Vet inte riktigt vad vi hittar på än, men nåt kul blir det iallafall!
Men nu ska jag fixa lunch! Vi hörs sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0