Lista

Ännu en gång snor jag en lista från Kenza, haha. :)
Bara för att jag inte har så mycket annat att skriva om. Läs om ni orkar.

Senaste:

Låt du hörde: Hurricane!

Film du såg: What women want

Mat du åt: Ett rostat bröd

Kram: fick jag av Saineee :)

Puss: Haha, det ska vi helst inte gå in på.

Känslan: Glädje, pepp

Resa: EGYPTEN ♥

Glädje: Dans!

Dröm: Haha, hör på detta Saine: Drömde att du körde in din hand i min mun så jag fick värsta spyreflexerna och då sprang jag och gömde mej bakom skolan. HAHA

Person du träffade: Bror min.

Person du pratade i telefon med: Mamma.

Personen du fick SMS av: Sofia

Gången du åt 7-eleven korv: Haha, har nog aldrig ätit det

Gången du var utomhus: Igårkväll, på väg hem från dansen

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Måste ha varit... I tisdags kanske?

Saken du köpte: Can't remember, mascara?

Allmänt:

Ska bli skoj: UPPVISNINGEN IMORGON

Ska inte bli skoj: Att börja skolan i augusti

Sparar till: New York, New York, New York

Pålägg som gäller: Cheese!

Önskar att jag var bättre på: Handvolt, haha

Dagens dryck: Juice

Vad saknar du: Ida :(

Tre band / artister: Iyaz, Taio Cruz, Kevin Rudolf

Vad har du gjort idag: Vaknat, ätit frukost, borstat tänderna. Pretty much it.

Brukar du svära mycket: Heheee, kan ju säga att på midsommar var det t.o.m en liten svensk unge som tittade på mej och undrade "Varför svär ni ålänningar så himla mycket?" HEHE.

Hur tidigt stiger du upp: Mellan 10 och 12 typ. KAN typ inte sova längre!

På helgerna: Men det var ju typ det jag svarade på där uppe.

Vad ska du göra ikväll: Chilla på stugan

Hur många timmar sover du per natt: Samma svar som Kenza, 8-9 timmar

Vem är snyggast i världen: Finns sååå många, men av kändisar så skulle jag säga kvinnlig: Shakira, manlig: Taylor Lautner

Vad är det för veckodag: Fridaaaaay

Bästa saken som hände mej förra sommarn: SÅ MYCKET, men härliga dagar på olika öar, London, med mera.

Favoritplagg i garderoben just nu: Shitt... kanske typ en blommig transparent t-shirt/blus

Längd: Haha, är ingen jätte direkt... Men vet inte, en bit under 1.70 iallafall.

Vikt: Sjukt länge sen jag vägde mej, bryr mej inte heller.

Byter gärna garderob med: KENZA

Byxa eller kjol: Äe vad svårt... Men för att det är sommar: Kjol.

Senast utlästa bok: Tillsammans-andra boken

Mitt rum kan beskrivas som: Rätt stort, lila, stökigt oftast.

Mig själv med tre ord: Glad, störd, dansig

Jag tränar: Dans, dans, dans. Under läsåret ca 5-6 timmar i veckan.

Jag ville bli när jag var liten: Hoho, vil ni höra listan? Isprinsessa, cirkusakrobat, balettdansös, kock, forskare... Haha.



Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg bild

2010-07-03 @ 21:52:41
Postat av: Malin

tack så mkt! :)

2010-07-04 @ 16:01:20
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0