KENT!

Tjoo! Okej, nu under Rockoff är det nu bara att inse att jag inte kommer blogga lika mycklet som förut. Är liksom på stan, sover, risar upp mej och far till stan igen. Känns det som. Haha.

Igår var iallafall lite random. Saine och jag trotsade vädret och stack ut i början av kvällen, vi hade fixat lite grejer så vi hade ändå rätt höga förväntningar. Men sen ceppade det till sig ganska brutalt, haha. Och så började det ösregna så jävla mycket. Så Saine och jag stack hem, som två dränkta katter. Vi tänkte ha myskväll istället, med film och chips och rubbet. Men det vart inte riktigt så, så när vi hade varit hemma ett tag fick vi för oss att vi bara måste göra nåt stört. Som vanligt. Så vi stack till Select, i pyjamas, helt osminkade och håret i en snodd, en lördagkväll under rockoff. Skulle ju fan hellre hänga mej egentligen. Haha, men vi gjorde det iallafall, och efter det for vi till Gröna udden och simmade. Och neeej, vi hade inga simkläder, haha! Sen for vi iallafall hem igen, helt sjukt risiga, och garvade ihjäl oss åt allt typ. Så jävla kul! Så kvällen vart rätt bra ändå.

Just nu sitter jag och Saine och chillar lite, var just och handlade. Vi drar nog snart till stan en sväng, och efter det ska vi väl ta och fixa oss tillsammans med Emma, inför IKVÄLL! KENT! Kan inte riktigt förstå hur sjukt underbart det är att dom spelar här ikväll. Egentligen är det ju inte min musikstil, brukar hålla mej till Iyaz, Taio Cruz och company, ni vet, men jag kan inte låta bli att älska Kents låtar ändå! Men måste fan va där i tid alltså, hela Åland (och halva Finland och Sverige, hehe) kommer antagligen va där. Typ.

Nu tar jag, kvällen till ära och bjuder på två av favoritlåtarna med Kent, Dom andra och Columbus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0