ISADORA 700 BEL-AIR BLUE

 
 

Okej, vet egentligen inte varför vi tjejer ofta gör så big deal av att man har ett nytt nagellack, men det är ju så kul ändå. :) Äntligen nåt nytt att pryda klorna med lixxx. Haha skoja, men ja.
Dessutom har jag tråkigt.

Nu har jag iallafall nyss kommit hem från Ida. Igårkväll var kul, haha. Cyklade runt med Ida, Sara och Jennifer och snodde blommor, ssshhh. Sen delade vi ut blommorna till lite folk, haha.
Efter det gick vi runt lite mera och så, och i slutet av kvällen for Ida, Sara och jag till LH där Ída och jag simmade. Och nej, vi hade inga simkläder med. Som vanligt.
Sen for vi till Ida, blöta och kalla. Eller så kall det nu går att bli när det är 30 grader ute dygnet runt.
Sen satt vi uppe och slirade, jessus. Låg i soffan och skrek av skratt. Säger bara: Vi ska fan göra parodi på vissa grejer nån gång, så jävla kul!
Idag gick vi till Svarta Katten och käkade lunch (frukost?), hehe. Sen ner till stan, köpte då ett nagellack och inget annat, heh. Men det var nice. Nu har jag just käkat middag och ikväll tror jag nog att jag hittar på nåt kul, men vet inte riktigt vad som händer än.
Men vi höööreees!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nagellack kan man liksom bara inte få för många av! Det finns ju så många som är nästan likadana, men som ändå skiljer liite i nyanserna - klart man måste ha alla! (Jag har en hel hylla full.. Och det är ändå inte riktigt alla... Nagellackoholic!)

2010-07-16 @ 20:34:20
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: amanda

maaalin >: dedär skulle jag ha! D: men när jag va i swe senast va de slut </3

2010-07-16 @ 21:05:52
URL: http://amandanivet.blogg.se/
Postat av: Malin

Hanna: Nä, jag menar det! :D Hahaha precis! ;D Mm, samma här alltså, vill inte veta hur många jag har..

Amanda: Nooo! :( Fan vad synd då.. Men köp på Lisco! :D

2010-07-16 @ 22:15:51
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0