Home sweet home

Hallååå! Nu är jag hemma igen, och blir förhoppningsvis det mesta delen av rockoffveckan. Dessutom är ingen annan från the family hemma, så jag har huset för mej själv nu. Känner mej lite handikappad då kylen i princip är tom... Och det är ju så förbannat jobbigt att fara och handla... ;) Men ska väl förhoppningsvis undvika att svälta ihjäl.
På stugan gjorde jag inte så mycket. Vaknade imorse, gick in på datorn och dog av skräck när jag trodde jag hade fått ett mordhot i kommentarerna. Men det var nog inte riktigt så kommentaren var menad, hahaha. Hoppas jag.
Ikväll börjar då rockoff, det blir nice det. Salem al fakir kan ju dessutom vara trevlig att kolla på, haha. Före det kommer iallafall Saine hit, tror jag. Fint det. :)
Och just det! Nu har mitt hatobjekt nr 1 tagit bort bdbn med mina bilder, för tredje gången. Gör hon en ny nu så då satan. På riktigt. Då går jag seriöst och snackar med polisen, gör VAD SOM HELST för att få reda på vem det är. 

Nä men nu ska jag nog slänga mej i duschen. Puss på er!

Och nej, jag kan inte sluta ladda upp dessa älskade lembötebilder. Saknar det så jävla mycket!



HAHAHA, Saine har nyss fallit i vattnet och jag bokstavligen viker mej dubbel av skratt.


Kommentarer
Postat av: emme

see u there dude.. ;)

2010-07-23 @ 15:10:30
Postat av: Malin

ohyes! ;)

2010-07-23 @ 15:39:44
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0