27 juli 2010

Tjaaaa. Somsagt, uppdateringen är inget vidare nu under rockoff. Igårkväll var iallafall... alltmöjligt. Eric Saade var jävligt bra tycker jag iallafall, aaaaah. Har väntat på att han ska komma sen jag såg honom i melodifestivalen, hehe. Lyckades haffa autograf också, woho haha.
Sen gick Saine och jag mest runt resten av kvällen, och började känna failen lite smått. Ajaj. MEN, en så grymt frän grej hände iallafall. Vi blev inbjudna i Lars Winnerbäcks turnébuss! Så där satt vi med hans crew och chillade. Dog ju. Dessutom kände snubbarna där igen oss sen när de gick upp på scen för att fixa nåt och jag och Saine stod i publiken, så dom vinkade och ropade typ "Malin och Malin!" därifrån. Haha, wey.
Senare på kvällen gick vi hem till mej med Viktor, Jacke, Einar och Mattias och chillade lite mer. Och till sist gick vi och träffade på några svennar, även det sjukt chill. Så jo, kvällen vart nog bra.
Idag har jag och Saine mest sovit, och varit ner till stan snabbt. Nu ska vi fixa oss så småningom, och sen ner till rockoff för att kolla på Winnerbäck. :)
Ha det bäst!


Haha, lembötebild igen. Saine och jag.... nej jag vet inte vad vi håller på med. :)

Kommentarer
Postat av: edvin

de e de här, hur man tolkar, "vi blev upplockade av 6 killar i en stor buss, DE VA SUPER KUL"

2010-07-27 @ 18:25:53
Postat av: bonde

MEN DU

HAHAHAH asså igår på Saade när vi stod längst fram så var det två crewgubbar som stod på scenen och pekade mot er och ba "heter de båda malin?" "aah, malin och malin, haha!" hahahahha jag ba kollade3 på er men sen så glömde jag att fråga varför, hahah! :D

2010-07-28 @ 01:10:23
URL: http://laiishaa.blogspot.com
Postat av: Malin

edvin: Meeeeeeeeeen, okej om det hade varit någge vanliga privatpersoner, men dom här var ju fan... officiella eller man nu ska säga. Eller vad FAN du nu menar :P

Bonde: HHahahahahahha, yeeeah :D Jo, såg dom då också, det var lite fränt ;D Våra bästa polare, eheeee. :D

2010-07-28 @ 23:22:02
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0