yesterday you told me about the blue, blue sky

I'm sitting here in the boring room
It's just another rainy Sunday afternoon
I'm wasting my time
I got nothing to do
I'm hanging around
I'm waiting for you


Haha, ja, dessa lyrics passar rätt bra right now. Sitter vid datorn och slöar.
Ida och jag har iallafall haft sjukt niice denna helg. Igår då, spa eller vad man ska kalla det, film och godis. Idag, mer film, HM, och mat. Haha.
Åh, älskar bikinin jag beställde! Men somsagt var det Ida som skrev senaste inlägget, haha. Sen har vi fixat lite andra grejer också, blinkblink, men det kan jag inte berätta om än, tyvärr.
Alltså, nu känns det som att bloggen behöver en bildbomb! Jag försöker kategorisera min blogg, och har kommit fram till att vad vore den utan foton? Eller jag vet inte. :)
Hur som helst, ikväll blir det gym med Ida och Saine! Inte avancia utan ett annat, hoho. :)
Men iallafall, hoppas alla har haft en superhelg!
puss




Kommentarer
Postat av: MoKa

vem har skrivit dikten, blev så nyfiken

2010-01-24 @ 22:08:22
Postat av: Malin

MoKa: Det är en del av en låttext till en låt som heter Lemon Tree :)

2010-01-25 @ 20:06:31
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0