Ida&Saine. :)

Hallå, ber om ursäkt för dålig aktivitet, men nu var det faktiskt datorns fel. Har inte kunnat logga in på bloggen sen jag kom hem från Ida vid middagen.
Hur som helst, dagen har varit nice! Stack till Bagarstugan med Ida och Saine och vi bjöd henne på lite födelsedagslunch. :) Och så fick hon veta sin present, som inte har kommit än, ett linne. Kul att du blev så glad! :D
Vi hade allmänt trevligt jao. Ni är bra ♥
Sen gick vi runt på stan, slutade med att Saine fick hålla i mej (på min order) och säga " NEJ MALIN, du SKA INTE köpa något!!" Hahahah! Måste ju spara pengar fan.
Jappjapp, sen gick jag hem till Ida, vi satt mest och chillade. Efter det började jag gå hemåt, och fick då världens huvudverk, ajfyfan. Sen har jag kännt mig lite slö, huvudverken som kommer och går, och jättetrött. Bara jag inte blir febrig eller nåt nu? Blir alltså en chill lördagskväll. Men sånt är också skönt ibland. Snart kommer iallafall ROBINSON! Måste ses. Om jag nu inte somnar mitt i det, haha.
Japp, nu får ni en bild från i somras, fjooooortisperiooood! HAHHAHA fyfan är allt jag har att säga. Måste sätta hjärtat för strecken på kinderna, haha. Men det där var faktiskt oseriöst, jag, Emme och Fredda och Martin sminkade oss och fotade på skoj, hehe. Tro mig, ni som inte känner mig, jag är iallafall inte sådär längre.
Dock gillar jag dom naturliga slingorna jag hade. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0