text.

Hej igen.
Kom på en viktig sak. Glömde ju skriva ett av dom bästa köpen i förrförra inlägget. Köpte nämligen även en svart tunntunn jacka, i nåt "glansigt" matrial och den ser ut ungefär som en läderjacka, yeeey.
Hehe, ifall ni är intresserade.
Idag har varit precis som jag sa; slö. Var ut och fotade lite, slutade med dampanfall, haha.
Men det var ju så jävla halt på ett berg, så jag föll, och då hade jag kameran i famnen. Därför kunde jag inte använda armarna, så mina knän fick ta emot hela fallet. AJ haha.
När jag kom in igen vart det gossip girl, vill aldrig att det ska ta slut!
Jepp, och jag har inte börjat med engelskaprovplugget, åååh. Men det är inte så farligt, 3 kapitel. Chillbacill.
Förresten, nu är hotellet bokat i egypten! NICE.

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0