sommarpic


åh vad jag saknar det.


Hallå.
Sitter här och känner mej rätt orisig. HAHA. Brukar typ alltid känna mej duktigt risig, men konstigt nog inte nu.Härlig känsla.
Idag har jag mest städat lite, varit till stan och hämtat en bild från gefoto och suttit i mitt rum med min laptop! Woho! Ikväll ska jag till hammarland igen, haha. Till E&F, yeah. Ska sova där, och se på tusen filmer. Kanske till och med bada vildmarksbad? Dom har nämligen ett sånt där, fast det är inte säkert att det går men. 
Ska bli skitnice iallafall. :) 
Nu måste jag verkligen ut och fota. Känner dragningskraften till kameran, haha. Nä men, det är ju soligt för en gångs skull nu så.
Ha det!
puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahaha! Jo de planerar nog att åka dit och skida ;) Men du kan nog vara lugn, tills dess tror jag nog det har blivit varmare ;)

2010-01-05 @ 16:54:33
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0