ruuuudolf!

Godmorgon!
Idag blir nog riktigt nice tror jag.
Nu, om lite mindre än en timme är det bodyjam på avancia med Saine! Woho, really nice tycker jag.
Och ikväll ska Ida sova hos mej, då blir det Wallander, massa lösgodis, bloggrace och ni kan kanske förvänta er lite sjuka mess, hehe. Gillas mycket.
Igårkväll var jag med Ida. Det flängdes runt halva stan. Först for jag till Ida, sen for vi till tvärsan (!) haha,
sen stack vi till uncan med tazmin, och sen till select. Och sist till magasin (magazin?) SEN gick jag hem. Haha, men hade kul stundtals, t.ex med liite fehörningar. "Brudar!" blev "RUUUUDOLF!"  HAHAHHAHAH!

Japp, det var det jag hade att berätta. Ha en bra lördag alla, uppdatering kommer senare idag. :)
Just, EN sak till. Kenza köpte en likadan tröja som mej igår!! OMG! Hahaha.
puss



Kommentarer
Postat av: Sara

haha, najs att kenza köpte en likadan tröja som du då kan ju ja säga att kissie har köpt likadana pennor som ja xP

2010-01-23 @ 11:44:37
Postat av: Malin

haha aa :D HAHAHAHHA, weey! Status till oss! ;D

2010-01-23 @ 12:44:57
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0