lite snack.

Nu är jag hemma från dagens danspass, yey.
Vi komponerade lite på nya danser. Well, är väl inte sådär superpepp på kullerbyttan... HAHA, man annars blir det nog prima.
Nu sitter jag med geografihäftet uppslaget bredvid mej, men ger den inte riiiktigt så mycket uppmärksamhet som skulle behövas. Jag SKA. Snart.
Sitter och garvar åt min bagrundsbild på datorn. En bild på mej, Ida och Saine på Saines stuga i somras. Med varsina för små, gröna/glittriga solbrillor, osminkade, och allmänt störda, haha!
Okej, vilken otroligt nödvändig fakta, haha. Aosch, nu måste jag söka upp min kameraladdare som är BORTA. :(
Ha det bäst!
puss





Aah, här har vi live-bilder på mitt jobb, mitt mål, min framtid. I mina drömmar. Haha. Lion king, världens bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0