i made it, i made it, lalala

Tjaaaa.
Känner mej konstigt pepp med det här med bloggande just nu. Jag menar, fyra inlägg igår?! Haha, men det är kul så länge ni läser/lyssnar/tittar här. :)
Haha, kanske ny bloggslogan? "läs, lyssna, titta". Okej, den var inte så bra, haha.
Idag var det chill dag, med 9-14. Vi hade nån redskapsgrejgympa som var rätt jobbig nu och då.
Malin D, TACK! Hon hjälpte mej med en .. eh, gymnastisk övning. Att man går ner i brygga och sen står på händer, eller hur fan jag ska förklara det. Haha, det var kul.
Åh, nu sitter jag och lyssnar på I made it. Jag dör lite, och dör lite mer.
Efter skolan stack jag och Saine till Janina, trevligttrevligt! Sen gick jag&Saine till Annina, också det trevligt.
Nu ska jag snart börja fixa till lite mat åt mej, och sen dans! 3 timmar, oh ska bli spännande att se hur jag överlever det efter jullovet.. Haha, nä det blir finfint. Underbart mera exakt.
Jap, det var det.
Cya! ♥



En sjukt mystisk grej. Det enda jag har gjort med bilden är att göra allt utom ögat svartvitt, och sen mer kontrast. Men.. Ögat är ju brunt?!?!??! Haha, scary. Men tror det berodde på ljuset / kamerainställningarna. Jag är ju blåögd egentligen, heh.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hörrödu, du är ju rätt bra på det där med att fixa till header och såna grejer va? Jag börjar liksom känna att min blogg skulle behöva en uppdatering, och tänkte om du kanske skulle vilja hjälpa mig? :) Jag kan väldigt lite och kan framförallt inte göra en header själv (mamma har gjort den jag har nu), och jag skulle lixom vilja fixa till ganska mycket... fast jag har ingen aning om hur :P haha

2010-01-21 @ 15:55:56
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, men först måste jag säga att din blogg är jättefin, och jag har alltid trott att du var värsta proffset på sånt då, haha! :D Men visst kan jag försöka hjälpa till lite. :) Men om du vill göra ett collage med flera bilder så är det enklaste sättet att gå in på www.picnik.com - gratis och bra :D Där kan du klicka på library och sen collage, och börja klistra in bilder! Sen kan du redigera och vad du vill. När du har bilden sparad så kan du gå in på www.designadinblogg.se för tips hur du får den till bloggen. Kortfattat kan man säga att du först klickar på skapa, sen bild, laddar upp bilden på ditt bloggkonto, klickar på bilden, kopierar adressen den har, går in på stilmallen, och söker upp headerkoderna. Där klistrar du in den på ett speciellt ställe, efter att ha tagit bort den gamla koden till din förra header. men på designadinblogg finns nogrannare tips! Haha, blev liiite invecklat men... läs det flera gånger så kanske du fattar :D Haha, hoppas det är till lite hjälp. :D

2010-01-21 @ 16:34:42
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha :D Okej, vad skönt, jag trodde man var tvungen att ha photoshop eller någge sånt avancerat :P var därför mamma fick fixa min nuvarande header ;) Då kan jag ju faktiskt försöka själv i alla fall :P

Designadinblogg är min bästa vän, vet inte hur jag skulle klara mig utan den ;) Det enda jag kunde innan jag hittade den var typ att ladda upp bilder och länka :P haha. Inte riktigt så illa kanske, men nästan ;)

2010-01-21 @ 19:27:25
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, jaadå, det är riktigt lätt på picnik så det borde nog gå bra :D Jaaa, samma här! Min blogg skulle typ inte existera ens annars.. HEHE, måste erkänna att jag fortfarande inte ens kan länka dock, haha ;D

2010-01-21 @ 19:49:24
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0