en massa prat. :)

Hellooo. Hemma från farmor nu, åt middag där. Det var mums.
Nu blir det nog gossip girl, woho. Är helt beroende. JAG MÅSTE TILL NEW YORK. NY och Indien, det är såna där måstebesökaplaces.
Jajja, imorgon är det fredag, det är ju nice. Och så är det konfirmationsweekend på lemböte. Kan ju inte säga att jag har haft så stora förhoppningar, men kanske det blir nice. Får se.
Nu vill jag att mina hm kläder som jag har beställt ska komma!
Märker att detta inlägg blir mer och mer random.
Varför inte också nämna att vi har geografiläxa till imorgon.
Och att jag sitter med ryggen mot en dörr vilket känns läskigt. Och att jag har redigerat massa egobilder, vilket tog så lång tid så nu laddar jag säkert upp dom snart också. Vad sägs om ett egoinlägg?
Haha, okej nu ska jag sluta med mitt babblande.

ha de!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nog för att det var många år sedan jag var på konfirmationsläger, men då var det i alla fall skitkul! Se till att sova mycket innan du åker dit bara, för där blev det då inte mycket sova ;)

2010-01-07 @ 20:41:21
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin

Hanna: Hahah, men det låter ju bra! :D Nu blir jag peppad ;D Hahaha, okej tack för det tipset! ;D

2010-01-08 @ 16:12:30
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0