dagens

Heeeej, hemma från dansen! Underbart var det att dansa igen. Älskade varje situp, varje piruett, vaje "benlyfting", typ haha. Och bäst var nog att stretcha igen, nu jävlar ska jag bli vigare!!
Menatt, passar på och tar en lista från Hanna F:s blogg, om dagen.

dagens mående: trött, slut, måndagshumör.
dagens kärlek: Min älskade dans. :)
dagens sjuka: Celinda tyckte inte jägarställning var jobbigt.
dagens mat: Pyttipanna, kyckling och ris.
dagens köp: nothing, buhu.
dagens dricka: Mjölk, juice.
dagens måste: Plugga engelska
dagens finaste: Många. :)
dagens tråkigaste: Utan tvekan, syslöjd! Eller kanske finska. Eller matte. Vi säger, hela skoldagen.
dagens drog: dans
dagens saknad: Emelie och Fredric, (känn er hedrade!) sommarn, jullov.
dagens vill ha: Egypten, vår, sommar, hm-kläderna
dagens planer: Se på gossipgril, och plugga lite.
dagens händelse: Hehe, dansen började igen?
dagens smink: Foundation, puder, kajal, mascara.
dagens dusch: var nyligen.

Kommentarer
Postat av: Matilda

hhahaha pyttipanna :O

Jag o phille bråka om pyttipanna på historian, för han kalla mig hög, så det va lite komiskt, först pyttipanna snack i skolan hela dagen o så kmr jag hem o ser att du skrivit pyttipanna, ;D

2010-01-19 @ 14:47:39
URL: http://www.matilda.over-blog.de
Postat av: Malin

Hahahaaha, ojoj, mycket pyttipanna! ;D

2010-01-19 @ 16:13:47
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0