bilder från 09

här kommer en liten bildbomb från året.
början av året : Januari, februari, mars.
 chaaarmigt

 stack för andra gången till lanzarote

 gick i underjordiska grottor :O



 fyllde år i mars, niiice

april, maj

 kunde inte rotera, datorn ceppar. mm, charmigt igen

 köpte systemisen, började fota mer

 for till säääleeeen :D

 åkte slalom första gången ever!





 blev viiiiigare än jag var förut om man säger så. hahahha, dissa minen. lite får man bjuda på.

 valborg med domhär :D

 fotade mer

 dansade på alandicas invigning, bild från tidningen

 fotade lite mer

juni juli augusti







 euuu, hade nån slags fjortisperiod hahah

 rock off, träffade johan paaaalm!

helt underbara dagar med ida på hennes stuga! :D

 och underbara dagar på saines stuga!



 Hahaha, emme och fredric på bjökskär! :D



 london!

september oktober november

 for till rhodos :D

 med dom här! fasens kul ;D



 det vart höst



 sen färgade jag håret då nångång också :)


HAHA, och dansade dunderdans ;D

December

 Hade en av världens roligaste dansuppvisningar! SAKNAR



 det vart kallt. ifall ni undrar. :)

 och det vart juul :)

hoho, det var en jääääkla massa bilder! Finns ca en miljard fler, men här är en liten sammanfattning. :)
Hoppas ni gillade! Kommentera gärna :D

puss







Kommentarer
Postat av: Ida

Yeei, gillade bilderna från min stuga, hahaha! ;D du har nog förändrats lite om man säger så från januari tills nu ;p våra fjortisperioder, haha ojoj! sommar 10 då jäävlar :D

älskar dig <3

2010-01-01 @ 22:02:29
Postat av: Malin

Ida: Haha yeah, jag gillade dom också! ;D Haha, jo omg säger jag bara! Sjukt xD UUUUSCH ja, fyfasen vad snyggt! SOMMAR 10 BLIR BÄST! älskar dej med <3

2010-01-02 @ 10:59:19
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: melanie

tjenaa, hörru varifrån har du fått bilderna från dunder dansuppvisningen? :)

2010-01-02 @ 15:06:10
Postat av: Malin

tjaaa :D det är så att min pappa har tagit dom, haha! :D

2010-01-02 @ 15:16:12
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: annina

fina bilder :D !

du är så jäkla söt :o ! dela med dej :D ?

<3

2010-01-03 @ 10:57:16
URL: http://dalignamnfantasi.blogg.se/
Postat av: Malin

annina: Naaw TAACK! :DDD Hördu, du har verkligen tillräckligt med söthet själv, kanske du vill dela med dej till mej ist? :D<3

2010-01-03 @ 11:09:11
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: elina

fyfan jag ser störd ut på dansbilden ;p

2010-01-24 @ 22:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0