31/1-10

Goodmorning.
Ligger i min säng och chillar, vaknade just. (SUCK att jag aldrig kan sova längre på helger, behövs ett lov för att jag ska kunna sova).
Jaja, först måste jag ju säga GRATTIS SAINE! ♥ Men mer om det i kommande inlägg.
Japp, förresten känner jag mej inte sjuk, så det vart nog inget av det igår.
Och HANS VANN Robinson! Hatade typ honom i början, men sen ändrade jag mig, han är nog en bra vinnare. :)
Idag händer nog inte mycket, ska chilla mest. Se på DH. Njuta av att inte behöva pallra mej upp och till kyrkan.
Förresten, en grej till. HEJA IDA&CO I VOLLEYBOLLAGET IDAG! Haha, min lilla tradition. 
Menatt, ni får ha det så bra så skriver jag senare.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0