250110

HEJ.
Usch vad jobbigt med måndag men usch vad underbart att den snart är över.
Avled i skolan typ, inte kul. Jag har fan utvecklat syslöjdsfobi.
Nu sitter jag iallafall och chillar, har tryckt i mej bullar och grejer och är allmänt övermätt.
Snart är det iallafall daaaans, that's nice.
Sen ska jag väl ta och lära mej europas länder och huvudstäder, tjuuuhu.
Förrsten, igårkväll var bäst. Det vart inget gym, Saine mådde lite pissigt. Så istället bakade Ida och jag en kladdkaka, gick hem till Saine, plingade på och satte VÄRLDENS MINSTA kladdkaksbit med grädde på utanför hennes dörr, och gömde oss. Den var kanske 1 cm bred, haha! Fyfan vad vi garvade sen! Efter det kom vi in till henne, käkade upp kakan och satt vid datorn och snackade och garvade. Älskar er. ♥
Men det var allt det, skriver mer ikväll.
puss



Hej jag heter Malin och jag saknar london.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0