010110

HEJ 2010!

Hej alla! Fasens kul nyårsafton har jag haft!
Den tillbringades som sagt med E,E&F. Vi käkade, flummade, fotade, kom på massa minnen, garvade, spelade, babblade. Kul hade vi iallafall.
Vid 12slaget kollade vi på torgets raketer och sen sköt vi våra egna, woho. Strax efter tolv stack vi ner till stan och träffade en massa människor. Mycket trevligt.
Efter ett tag gick vi tillbaks till emma och jag förfrös mina fötter. Alltså, det var den värsta smärtan jag kännt!!!! Fyfan, haha.
Sen satt vi iallafall och snackade massor, och sen måste vi fara.
Det som bäst beskriver kvällen är helt klart; det slirar. ordentligt. Haha. Mycket fina bilder. Och emmas kommentar var ju bäst: "Jag tänker fan med nageln. Lillfingernageln! NEJ, lilltånageln!! Det är det minsta jag har" Haha!
Nu känns det riktigt nice med 2010. Helt nytt. Nu är det bara att se till att ha så kul som möjligt och aldrig låta någon ta ett leende ifrån en. Haha, ett eget ordspråk jag kom på, kanske tänkte ta och följa det också.
Hursomhelst, HOPPAS ALLA NI HADE ETT BRA AVSLUT PÅ 2009 OCH EN BRA START PÅ 2010!
 

Nu kommer lite charmiga bilder från kvällen.


 HAHA, älskar bilden! Emelie: SKÅÅÅL!



 det sliiirar

 det slirar mera












Kommentarer
Postat av: Anna grönholm

Jag verkade prata ganska mycke med er på torget iaf ;) puss <3

2010-01-01 @ 20:12:06
Postat av: emma

gaaah! malin, vilka extremt söta bilder på mej ;P ehe, not.

<3

2010-01-02 @ 01:45:07
Postat av: Malin

Anna: Hahahha, jaooo ;D Riktigt kul tycker jag ;) puss! <3

emma: Hahahahha, nåmen joo klart att dom är söta! :D <3

2010-01-02 @ 10:57:52
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0