vill dansa. NU

Hej. :)
Jag hatar måndagar, dom blir bara värre och värre. Varje minut är fan jobbig. Åh. Irriterande dag. Och det är inte bara själva dagen som har varit irriterande.
Okej, nu är dagens klagan avklarad. Nu till positivare saker: Skolan är över. Jag behöver inte ha syslöjd förrän om tre veckor! Underbart.
Och ikväll är det dans, jag har gått och längtat efter den hela dagen, hihi. Ska bli härla.
Efter det måste jag plugga matteprov. Kanske. I sjuan klarade jag mej fint utan att plugga till matteprov, så vi får se. Desperate housewives, säsong två är gaaaaanska mycket mer lockande.
Men lite borde jag glo på matten ändå. Räntor och amorteringar kan ta sig nånstans.
Men nu, musik till iPoden!

Ha en bra måndag! (Hur fan man nu kan det..)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0