risig dag.

Hej!
Det är sportlov! LOV! Ledigt-från-fanskapet! (läs:skolan)
Lycka.
Dagen har varit helt fruktansvärt risig, finner inga ord. Mina tankar har varit ute på flygtur eller nån annanstans, iallafall långt ifrån mitt huvud. Har varit helt borta, inte kunnat tänka överhuvudtaget. Koncentrationsförmåga: 0 %. Och allt annat var också allmänt jätterisigt. Men överlevde dagen ändå.
Det var sjukt trist att säga hejdå till alla. Kommer sakna folk så sjukt mycket! Men det är ju bara en vecka (2 för saine :((( )utan dom så. Lär förhoppningsvis överleva. :) 
Efter skolan var jag till stan med Ida. :) Hittade världens underbaraste gladiatorsandaler som numera är mina! Ska ha dom i Egypt. Visar bilder i nästa inlägg.
Sen gick vi runt lite mera, just det, vi köpte maaassa godis också. Kan vara bra att ha.
Sen gick jag hem, försökte packa klart allt. Kan ju säga att.. jag är rätt långt ifrån klar fortfarande. Hehe.
Så nu ska jag ta tag i det.
Skriver nog igen före jag far imorgon.
Sen blir det kass uppdatering i en vecka. Men det kommer antagligen, eller nästan hundra % säkert, ett inlägg utan åäö sen där nerifrån, där det somvanligt står Hej alla, har ar det varmt och harligt... osv, haha! Brukar alltid bli såna inlägg när man är där nere nånstans.
Jaja. NU ska jag packa!!
puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0