underbart.

HAHA, måse bara nämna för er som märkte, att såklart menade jag inte riverside som favoritbutik awardinlägget, det ska ju vara RIVER ISLAND! Hahahaha, lite påverkad av Andra Avenyn och Riverside kanske? ;)
Hur som helst, dansen var helt underbart nice idag. Allt stämde liksom, haha. Bra danser, det gick rätt bra att träna, var koncentrerad, ja det var finfint. Och jag älskar vår nya balettdans.
Men fy, ända dåliga saken var att jag upptäckte att man aldrig ska hälla i sig vatten och sen dansa "små svanar". En snabb och.. liite jobbig dans om man säger så. Fick så jävla mycket håll så jag bara.... AJ. Haha.
Nu har jag läst allt jag ska i historian en gång, stolt! Så nu är det nog bara Desperate Housewives som gäller. Underbart.
Som avslut på inlägget kommer en liten hälsning till celinda: Krya!! Vi måste ju till mariebad imorn. :( ♥

Ha det bäst!
puss




Kommentarer
Postat av: OLIIIVEEN

heheh tack själv ! =D

allt bra? =)

2010-02-08 @ 20:06:09
URL: http://ooliivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0