Sorry I cannot hear you, I'm kinda busy

 telephone - lady gaga ft. beyoncé

Hallå. Känns som hundra år sen jag skrev, fast det var igår, haha. Dansen igår var iallafall .. behöver jag ens skriva? Vad tror ni? UNDERBAR of course. Det är nästan som att den blir bättre och bättre. Härligt att börja planera massa uppvisningar i vår. Älskar uppvisningar, som ni kanske vet.
Idag hade vi bildtemadag i skolan. Hade inte speciellt höga förväntingar direkt, men det var riktigt nice. Efter skolan var jag och Ida hem till Gustav och hälsade på råttorna, naw. :) Och jag älskar deras hus, omg.
Idas och min humor slirade någe vettlöst sen också. Hemligt avlyssnarsystem, haha vadihelvete.
Sen var det dans, wooho. Åh, älskar att träna till lady gaga, weey! Paparazzi, Alejandro, Telephone osv. Härla.
Ikväll ska jag njuta av att göra INGENTING. Inga prov, inga läxor, ingen träning eller nåt.
Nu känner jag att en liten bildbomb behövs. Så det är väl det jag ska pyssla med i princip. Och DH såklart.
Ha det!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0