saturday.

Tjaaa. Har nyss kommit hem efter att ha åkt runt till massa olika ställen med päronen.
Dom skulle till flera möbelaffärer. Jag gick och dreglade över alla tavlorna.. Älskar såna där med foton, utan ram, och så är själva tavlan ganska tjock.. Fattar ni? Haha. Fick iallafall en sån, eller typ sån. Nu, eller nån gång, ska jag försöka fixa egna. Pappa sa att han kunde hjälpa till att greja, weeeu!
Köpte lite annat smått stuff också, Veckorevyn, salva och annat nödvändigt, hehe.
Nu är jag hungrig som en dåre, så ska käka snart.
Gårdagskvällen spenderades lite med saine, och sen hemma och chilla. Saine gav mej iallafall ett antal asgarv, as usual, haha. Speciellt när vi stod utanför skolan, och "sjöng" i kanon och samtidigt hoppade runt på varsitt ställe som vilda indianer, haha! Sen var jag typ bara hemma, skönt det också ibland. Kollade för en gångs skull ganska engagerat på Let's dance. Surfade runt lite också, hittade världens underbaraste tröja på bikbok. Måste ha. Menmen. Nu, mat.
Ikväll kommer sundebergs hit. :)

puss


Kommentarer
Postat av: Sara

Om det är sådana tavlor som jag tror att du menar, så går det att beställa nånstans på internet... att man skickar in ett eget foto, så framkallar dom och gör en sån... Karin fixade en i julklapp till sin pojkvän iaf... Så det är nog bara att googla lite, så hittar du säkert nåt... Gefoto kanske tom kan fixa sånt?! Om det nu är samma sorts tavla som vi tänker på förstås... Fast det är ju mera sport att göra själv ;)

2010-02-06 @ 17:41:57
URL: http://sarapaaventyr.blogg.se/
Postat av: Hanna

Är det canvastavlor du menar? Jag älskar i alla fall sådana :) På extrafilm.se kan man göra egna, jag har 4 stycken! :)

2010-02-06 @ 19:43:09
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin

Sara: Oh, nice! :D Tack för det tipset, ska kolla runt lite jo! :)

Hanna: Jo, jag tror iallafall det, efter att ha googlat på ordet, hehe. :P Aa, då är vi två! Jahaa, vad nice, tack för tipset! :D

2010-02-07 @ 09:40:18
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0