mariebad med celinda

NU tänker jag inte ens skänka en tanke mer åt historian förrän imorgon. PUH.
Ska berätta om dagen lite nu. For till Mariebad med Celinda efter skolan då, nice som fan. Vi körde verkligen Mariebad hundra procent, nästan iallafall. Först simmade vi, tränade lite, åkte rutschikana, klättrade både upp och ner för hela den (såååå normalt), och testade lite danssteg under vattnet hehe. Det gick ju.. bra, haha. Sen käkade vi där också, åt nån hypernyttig sallad, känns fint. Sen gick vi och solade solarium. Wey. Celinda blev ju fan superbrun! Själv tyckte jag bara att jag kunde se lite tydligare märken efter bikinin/underkläderna än förr, men vet inte. :) 
Sen cyklade jag hem och pluggade på historian, och nu är jag somsagt klar med det. Och somvanligt ska kvällen avslutas med DH ♥
puss!


Kommentarer
Postat av: celinda

jässus, det var underbart! ohja! ;) haha, sola nästa vecka igen ? :b

2010-02-10 @ 20:49:01
URL: http://celindan.blogg.se/
Postat av: Malin

Jooodu! :D OHJA!!!!!!

Haha , men absolut :)

2010-02-11 @ 17:19:43
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0